1 януари 2008 г.

Честита Нова година!

2008 година дойде в Бърдаре с много светлина в небето и устремени нагоре очи. Имаше и наздравици, музика, целувки и пожелания, а зад усмивките и ръкостисканията някак се усещаше трепета от идващото, от това, което ни чака, което ще дойде и ще отнесе със себе си още една от годините на живота ни. Нашият общ живот, които можем да изградим със съвместни усилия, рамо до рамо, търсейки подадена ръка и готови да подадем и ние - за да преминем напред заедно.

Г-жа Цветомила Спасова закупи фойерверките и осигури музиката, а доброто настроение дойде от всички останали.


7 коментара:

Анонимен каза...

Госпожо зажо винаги преувеличавате във вашите статии Доколкото разбрах във вашето село имаше само фоеверки но не и музика кащо винаги трябва да има малка лъжа във вашият вестник

Falmis каза...

Кой вестник, уважаеми?
И ако сте били там със сигурност сте разбрали, че е имало музика в читалището и много младежи, които празнуваха.
А за лъжата - Вие сте този, които се крие зад лъжа, щом сте анонимен. Аз си пиша не само името, но и всичко, което мисля.
Ако искате да ми опонирате, нека да е честно и с открито лице. Иначе сте достоен за презрение...
Можех да не пусна коментара Ви, но така ми давате повод да се обърна към всички анонимни страхливци. Благодаря Ви!

Анонимен каза...

Светланче...браво...!!! :)))
Само така... :)))
Дани(Враца)

Анонимен каза...

Който противоречи на Светлана аз мога да потвърдя че имаше и музика страхотно музикално оформление от читалището още през деня беше запланувано това и беше изнесен кабел пред читалището и при настъпване на новата година една от колоните беше изнесена за още по-добро настроение :) мн хубаво саитче селото има нужда от такова нещо БРАВО!!!!!

Анонимен каза...

az biah tam i muziaka ima6e.neviarvate za6toto zavijdate :P. Svetlana super si :)

Георги Антонов каза...

Честита Ви Новата 2008 година с пожелание за здраве и щастие!
Аз съм роден и живял в село до 1959г. Миналата година имахме среща с моите съученици от първи клас - беше много вълнуващо, тъй като и учителката ни г-жа Анка Първанова бе с нас.
Бих желал да се свържа с васр ако имате желание може да потвърдите на е-meil ми.
С уважение, Георги Антонов

Falmis каза...

Г-н Антонов,

Имам желание да се свържа с Вас, но не мога да видя имейла Ви. Ето един от моите и чакам да ми пишете: svetlana.karadzhova@gmail.com